نشست نادر ابراهيمی در نيشابور برگزار شد

نشست نادر ابراهيمی در نيشابور برگزار شد

نشست ادبی «شب نادر ابراهیمی» به مناسبت زادروز وي در پژوهش‌سراي دانش‌آموزي نيشابور برگزار شد.
به گزارش ايسنا- منطقه خراسان، چهاردهمین شب از شب‌‌های ادبی «انجمن داستان سیمرغ نیشابور» ۱۹ فروردين‌ ماه با پخش پيام صوتي از همسر نادر ابراهيمي، معرفي و بررسي برخي از آثار او در پژوهش‌سرای سینا مسیح آبادی برگزار گرديد.
مصطفي بيان، دبير انجمن داستان سيمرغ نيشابور در اين مراسم عنوان كرد: قرار بود اين مراسم به صورت مفصل‌تر و با شكوه بيشتري با حضور خانم فرزانه منصوري  همسر زنده‌ياد نادر ابراهيمي برگزار شود اما ايشان قبل از ۱۳ فروردين، اعلام كردند كه به دليل فشردگي برنامه‌هايشان نمي‌توانند امسال از تهران خارج شوند و براي اين برنامه پيام صوتي دادند.
فرزانه منصوری در بخشي از پيام صوتي خود كه در اين مراسم پخش شود، عنوان كرده بود: متاسفم كه نتوانستم در اين مراسم حضور داشته باشم؛ سال‌ها پيش به نيشابور آمديم و برايم جالب بود كه دوباره مردم مهربان و مهمان‌دوست اين شهر را ببينم كه متاسفانه نشد و البته يك سال نيز بزرگداشتي براي نادر ابراهيمي برگزار شده بود دانشجويان دانشكده هنر نيز در آن از چهره نادر ابراهيمي نقاشي كرده بودند و تصويرگري از كتاب‌هاي كودكان  داشتند و استاد جنيدي نيز يك سرديس از وي ساخته بود كه سرديس را براي ما فرستادند و نقاشي از چهره نادر ابراهيمي نيز توسط يكي از دوستان به ما رسيد كه همين‌جا از همه آن‌ها تشكر مي‌كنيم.
وي اظهار كرد: در تمام آثار نادر ابراهيمي عشق به وطن و مردم وطن موج مي‌زند؛ من هم مانند نادر ابراهيمي آرزومندم كه مثل هميشه ملت ما اين دوره‌هاي  سخت را با سرفرازي و صبوري و پيروزي به اتمام برساند و آرزو دارم همه مردم سرزمينم احساس خوشبختي كنند و خداوند گره‌هاي كور آن‌ها را باز كند و آسوده و راحت باشند.
منبع: خبرگزاری ایسنا
این مراسم با حضور استاد مرتضی قربان بیگی، دکتر زهرا ابویسانی برگزار شد. خانم ها سمیه سیدآبادی، زهره اکبرآبادی و سمیه صفایی از اعضای انجمن داستان سیمرغ به معرفی و بررسی کتاب های «سرزمین کوچک من»، «یک عاشقانه ی آرام»، «رونوشت بدون اصل»، «خانه ای برای شب» و «انسان، جنایت و احتمال» از نوشته های نادر ابراهیمی پرداختند.

شب نادر ابراهیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *